24.01.2017

Dalszy ciąg Mallaroy!

Hej, Kochani!

Stęskniłam się za Wami jak cholera. Przychodzę z wiadomością złą i dobrą.

Zła jest taka, że zamykam bloga. Będzie na nim można przeczytać jedynie tę wiadomość. Prowadzenie "Mallaroy" w dwóch różnych miejscach było ciężkie i trochę chaotyczne, no i zabierało mi sporo czasu. Blogger jest tragiczny, jeśli chodzi o edycję tekstu i w ogóle obsługę, przynajmniej moim zdaniem. Dlatego przeprowadzam się na stałe na Wattpad, bo tam mam szansę się rozwijać. (Na przykład Mallaroy zdobyło już kilka nagród.) ;) No i tam moje prawa autorskie są niejako chronione.
Dobra wiadomość jest taka, że Mallaroy powraca! Gdzieś w drugiej połowie lutego rozpocznie się druga część przygód Erin Laneford i wszystkich, którzy pamiętają nadal jej historię, serdecznie zapraszam. Kontynuacja pojawi się tylko na Wattpadzie i za utrudnienia z tym związane bardzo Was przepraszam. Serce mnie boli, bo to tu się wszystko zaczęło, no ale cóż, trzeba iść do przodu!

Mallaroy, wkrótce drugą część Mallaroy, ale także kilka innych moich prac znajdziecie tu: Antyarktyka
Spoilery i ogłoszenia odnośnie kontynuacji wciąż pojawiać się będą na twitterze: @mallaroy_ oraz na facebook'u !
Moje marudzenie na inne tematy i informacje odnośnie innych prac znajdziecie na moim prywatnym twitterze: @antyarktyka
Złapać mnie można, z wszelakimi sprawami, jak zawsze także na nie.licze@gmail.com

Nie jestem w stanie opisać, jak wielki mam sentyment do tego miejsca i do Was, bo o ile ja Mallaroy napisałam, o tyle Wy je powołaliście do życia. Dziękuję Wam raz jeszcze, za wszystko!

Tym, z którymi spotkam się na Wattpadzie, mówię do zobaczenia! Resztę ściskam mocno i pozdrawiam gorąco.

Wasza Antyarktyka

30 komentarzy:

  1. 👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌 NO WRESZCIE OMG. Trzeba na nowo ściągnąć Twittera xD
    #BringMichaelBackToLife2k17

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. #BringNameChlorisBackToLife2k17

      Usuń
    2. Dziewczyny trzeba wznowić nasze pasjonujące rozmowy!!
      http://www.mallaroy.fora.pl/rozmowy-ogolne,2/mallaroy-powraca,49.html#499

      Usuń
  2. Oł jeeee!!! Anty wraca!!! Wszyscy łapki w górę i AN-TY, AN-TY!!! A tak na serio nawet nie wiesz jaką mam podnietę, że będę mogła poznać dalsze losy Erin i jej drużyny pierścienia. Choć uwielbiałam czytać na blogerze bardziej niż na Watt to jednak ważne jest to jak Tb jest wygodniej a nie nam :P A tak w ogóle to podłączam się pod ten międzynarodowy hashtag #BringMichaelBackToLife2k17. Jak to się mówi: nowy rok nowa ja, a Misiek nadal ten sam :D
    A i jeszcze słyszałam, że podobno naprawdę dobre rzeczy nigdy nie umierają so... ekhm :P
    Pozdro :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Erin i jej drużyna pierścienia XD
      No ale w sumie prawda.
      Cieszę się, że się znowu spotkamy! Pozdrawiam ;)

      Usuń
  3. Nie mogę się doczekać :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba najwyższy czas założyć sobie Twittera ;)
    A Wattpad ma też tę zaletę, że można komentować konkretne fragmenty - nie będzie problemów z limitem xD
    Nawet nie wiesz jak się cieszę, że Mallaroy wraca <3
    Czekam z niecierpliwością na tę połowę lutego i już zaczynam rozmyślać co też dla nas przygotujesz :)
    Pozdrawiam i do zobaczenia! (jak dobrze móc to napisać)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No komentowanie fragmentów z pewnością jest wygodne i potem nie ma wypracowań. Aczkolwiek trochę się boję, że mi spalicie telefon, jak przy każdym akapicie zaczniecie coś pisać XD
      Też się cieszę, że znów się "zobaczymy"! Pozdrawiam!

      Usuń
  5. Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa !
    Ale super ! Z całego serca Ci dziękuję, że zdecydowałaś się jednak to kontynuować <3 Już nie mogę czekać!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, cała przyjemność po mojej stronie! <3

      Usuń
  6. Jestem, nigdzie nie znikłam, dopiero niedawno doczytałam Mallaroy, bo mnie zabiłaś tym watpaddem (i zakończeniem pierwszej części). Teraz przenoszę się tam razem z tobą, bo nie ma opcji, bym nie przeczytała kolejnej części. Co ja tu robię? Porządkuję zakładki. Zabawne, w identyczny sposób znalazłam kiedyś Mallaroy po długim, długim czasie, bo dawno tam nie zaglądałam. Po prostu, kiedyś na niego wpadłam, spodobało mi się, ale dałam do zakładek i zapomniałam. Potem odkopałam, wciągnęłam się na amen...
    Uwielbiam porządkować zakładki xD
    Pieprzę nikogo nieinteresujące głupoty, ale jestem strasznie podekscytowana tą drugą częścią. Życzę miłego pisania i szokujących pomysłów :D
    PS. Zwiastun wymiata.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, piątka dla zakładek! Cieszę się, że ostatecznie wróciłaś i masz ochotę na więcej Mallaroy. Dziękuję bardzo, trochę nad tym zwiastunem pracowałam ;)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  7. No nareszcie. Nie podoba mi się ten wattpad, ale sama korzystam i piszę, więc nie będzie chyba problemem żeby się przestawić.
    Wciąż liczę na powrót Michaela.
    Swojego chłopaka na Messangerze nazwałam Michael Castalaw, a siebie Erin Lanford <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykro mi bardzo! Ale przynajmniej można komentować fragmenty ;)
      HAHAH. Tekst o Messengerze aż przeczytałam współlokatorce na głos. Rewelacja :D
      Pozdrawiam!

      Usuń
  8. Aaaaaaaaaaa boże nie spodziewałam że będę się tak cieszyć. Naprawdę tęskniłam za Mallaroy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi i dziękuję! Właśnie widzę, że mnie dopadłaś na Wattpadzie ;)
      Pozdrawiam i do zobaczenia!

      Usuń
  9. #BringMichaelBackToLife2k17
    Trochę szkoda, że rzucasz porządnego Bloga dla wattpada, ale liczy się, że Mallaroy wraca. I Michael - no bo musi wrócić, bo bez niego nie będzie żadnego Mallaroy.
    Życzę Ci Anty weny, chociaż tak naprawdę to życzę sobie, żebyś ty miała dużo weny, więc Tobie życzę miłej zabawy z pisaniem.
    PS: I życzę sobie też następującej listy rzeczy:
    1. Żeby i w Mallaroy minęło np. parę miesięcy od zakończenia części pierwszej
    2. Wielkiego powrotu Michaela
    3. Mdlącej Erin na jego widok
    4. Wyznania miłości Misiowi przez Erin
    5. Żywego, niezastąpionego Jaspera, z którym ostatecznie nie wiem co się stało
    6. Chłopaka dla Alex
    7. Królisi dla Yorika
    8. Zemsty na Martinie
    9. Erin przemienionej w senturalną istotę, najlepiej wampirzycę
    10. Ślubu Merin

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Blog ma to do siebie, że jest oddzielną stroną. Wattpad jest społecznością, gdzie mogę mieć lepszy kontakt z czytelnikami, obracać się w kręgu osób, które także piszą, brać udziały w konkursach czy chociażby mieć wszystkie publikowane prace w jednym miejscu. Stąd taka decyzja ;)
      Dziękuję bardzo i do zobaczenia!

      Usuń
  10. Głupio będzie jak znajdą w Mallaroy ciało Alei i np. powiedzą o tym Michaelowi, a on pomyśli, że Erin nie żyje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiedzą Michaelowi, który ma kołek wbity w serce... ;P

      Usuń
  11. Tylko... Gdzie jest Chloris? XDDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tutaj! https://www.wattpad.com/user/smuteczekbiczo
      :D

      Usuń
  12. ...................................................
    Anty, zaczynałam łapać przedmaturalnego doła i chyba właśnie mnie z niego wyciągnęłaś... JEŻU JAK SIĘ CIESZĘ, CHCE MI SIĘ NORMALNIE ZE SZCZĘŚCIA PŁAKAĆ!!! <3 <3 <3 <3
    Jeżu Anty <3 <3 <3
    Aż mi słów zabrakło, co w sumie wbrew pozorom nie zdarza się często.
    Jestem strasznie ciekawa jak to wszystko potoczy się dalej. Co prawda będę szczera, jestem zachwycona ale też trochę się tego boję. Mallaroy ma w moim sercu szczególne miejsce i wyraźnie zapisało mi się w głowie i boję się, że dalsza część może zmienić moje postrzeganie tej historii. W końcu wszystko się posypało. Ludzie wiedzą, nie ma już Szkoły Mallaroy i żadnej innej szkoły, więc zniknie ten fany swojski klimacik, który stworzyłaś.
    Nie wiem, czy czytałaś serię "Niezgodna", bo ja owszem. A przynajmniej próbowałam. I tak jak w pierwszej części (i połowie drugiej) był utrzymany taki właśnie klimacik, to w trzeciej części pisarka kompletnie, moim zdaniem, wszystko zrujnowała. Dlaczego o tym wspominam? Otóż jest we mnie pewien niepokój, że to może strać się z Mallaroy. W końcu teraz wszystko będzie inne. Została ich garstka, zniknął świat w którym są bezpieczni i teraz muszą zacząć ukrywać się, uciekać i myśleć co dalej. Cała historia prawdopodobnie nabierze mrocznej atmosfery, a przynajmniej jestem na jakieś 89% pewna, że tak będzie na początku. (89% bo z Tobą nigdy nic nie wiadomo XD).
    To oczywiście nie znaczy, że w Ciebie wątpię! Nie nie, mam do Ciebie dużo zaufania w kwestii tej historii bo to w końcu twoje "dziecko". Jestem lekko spięta, ale to jest takie wiesz, dobre spięcie. W zasadzie chyba nawet lepiej jeśli ktoś ma oczekiwania, to tylko sprawia, że pisarz chce być jeszcze lepszy.

    No i oczywiście podczepiam się do #BringMichaelBackToLife2k17 ale chyba muszę jeszcze dodać #BringAlea&NickBackToLife2k17 #IAmBeggingU #Tears #BrokenHeart #Depresion :(

    Cóż, chyba pora znów ściągnąć Watpad i zacząć Cię stalkować.
    Pozdrawiam serdecznie,
    Inter Lineas aka Iga (już i tak się przedstawiłam, więc co za różnica? Xd)

    PS: Tęskniłam! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hesus Maria, dziewczyno, nie pomagasz! Ja tu od tygodni się boję, że Was zawiodę, bo wszyscy się tak nakręcili na Mallaroy 2, że teraz co bym nie napisała, to pewnie będzie tylko "gorsze od pierwszej części". Więc tego, nie dziękuję za ten komentarz XD.
      Prawda jest taka, że masz rację - Dzieci Mallaroy będą mroczniejsze i pewnie trochę cięższe, no bo wszystko się rypnęło. Ale oczywiście, będę robić co w mojej mocy, żeby historia i tak was wciągnęła.
      Pozdrawiam i do zobaczenia!

      Usuń
  13. Aj, co za fantastyczna nowina na koniec mojej pierwszej sesji! Oczywiście jak najbardziej mam zamiar dalej czytać, tylko zastanawiam się czy musze się tam zalogować żeby móc dalej komentować to jakże wciągające opowiadanie! Niezmiernie się ciesze i już nie moge się doczekać! :)
    I mam cichą nadzieje, że troszkę naprawisz moje złamane serduszko po epilogu. Do zobaczenia (do przeczytania?) Muaaah <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej! Gratuluję sesji - pierwsza jest najcięższa! ;)
      Na watt chyba niestety trzeba mieć konto, żeby móc komentować. Przepraszam za utrudnienia, ale czasem muszę myśleć też o sobie, nie tylko o was. :P
      Cieszę się, że nie zapomniałaś o Mallaroy no i do zobaczenia już niedługo!

      Usuń
  14. Trochę szkoda. Blog jest moim zdaniem lepszy jeśli chodzi o zakładki takie jak bohaterowie, albo jak było w tym przypadku: rasy.
    No i jak już wspomniałaś, tutaj wszystko się zaczęło. Pamiętam moją radość, kiedy dodałaś nowy rozdział, albo kiedy zobaczyłam fanarty dodane pod rozdziałem.
    Ale i tak niesamowicie się cieszę z drugiej części. Przestraszyłaś nas po dodaniu ostatniego rozdziału, kiedy napisałaś, że nie planujesz kolejnej części.
    Serio, to było jak cios w serce.
    Mam o tyle szczęście, że mam konto na Wattpadzie i z pewnością będę zaglądać na Mallaroy.
    To chyba tyle, to do napisania :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Chętnie wpadnę na Wattpad, i choć zdecydowanie łatwiej czyta się moim zdaniem na bloggerze, nie porzucę twojego opowiadania. Jestem właściwie od samego początku tej historii, i choć nie ujawniałam się nigdy, czytałam każdy rozdział. To jedno z moich ulubionych opowiadań tego typu.
    Gdy będziesz mieć czas, możesz wpaść też do mnie:
    http://preludiumofwyverntrylogy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Jedno z najlepszych opowiadań jakie czytałam, masz niewiarygodny talent.

    OdpowiedzUsuń